Halloj på er! Hoppas att ni får en bra söndag, det tänker jag minsann ha!♥
Vi kör på en liten lista för att sammanfatta dagen tycker jag! 
 
Dagens humör: Glad! 
 Dagens mående: Bra, glad att gårdagens magont försvann under natten! 
 Dagens låt: We Don't Have To- Jai Waetford
 Dagens vill ha: Riktig våååååår, och ett par puderrosa sneakers! 
 Dagens klädsel: Svarta jeans och mörkgrön tröja lite mörgröna ränder och v-rigning. 
 Dagens frisyr: Utsläppt just nu, men får se om det blir någon halv uppsättning eller så senare! 
 Dagens planer: Åka till Linköping för att tillbringa dagen där med min älskling, och sen se William Spetz ikväll, TJOHEJ! Blir andra gången för mig, hihi! 
 Dagens beroende: Hmm, vet inte riktigt! 
 Dagens diss: Svårt att komma på faktiskt, haha, men kanske att min mage känner sig liiiite skum, men ingen stor grej! 
 Dagens hiss: Dagen överlag, det ska ju bli så kul att se William igen! 
 
Bilder från förra året när jag såg hans uppsättning + fick träffa honom efteråt, hihi! (Bilden är mindre än vanligt eftersom jag förra året vid denna tid hade en smalare inläggssida och alla bilder var anpassade efter den, inte jättesnyggt nu, haha, men det får gå!)
Amanda CL

åh har velat se hans föreställning men har inte blivit av :/
Hoppas du får det trevligt!
kram

sarah

åh coolt att du har träffats han

Natalie Midestad

Vad roligt att du känner dig glad! Vilken känsla att träffa William också, förstår om du blev rörd <3

Julia

Så härliga bilder!!!

MALIN

Hoppas att din helg varit bra! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress