Halloj!
Usch, vad trött jag är, haha. Jobbade till tolv inatt på Livekarusellen, och sedan idag 10-18 på Maxi. Är så sliten, så ikväll blir lugnt. Ska lägga mig tidigt och ta nya ryck imorgon med plugget som inte alls hunnits med i helgen samt jobba med att ringa alla cheferna för Studiefrämjandet och samordna bussarna inför tävlingen i Karlstad och allt sånt. Så en god nattssömn är välbehövlig efter denna hektiska helg!
 
Valborg imorgon med! Helt galet att det snart är maj, bara några få veckor kvar tills jag fyller tjugo, helt sjukt! Ska ni fira Valborg imorgon? ♥
 
Jonna

Bra kämpat med allt jobb <3

Natalie

Vad duktig du är som håller igång så bra! Kämpa på <3

My

Full rulle!! Förstår att du är trött!!

Matilda Berlin

Oj jösses! Heja dig vännen - men kom ihåg att andas! STOR kram finaste <33

Carolina

Underbart! Själv så ska jag äta tre rätters med min älskade Niclas och sedan så ska vi bara ta det lugnt. Får se om vi kanske ska se på brasan, träffa hans vänner eller liknande :)

Sv; tackar! Åh tack ska du ha :D

Dixi Wonderland

Vi ska ut till min sambos farmor och farfar idag :)

Jessica Högberg

Jobbar valborg men det är ok i min ålder;) 20... stort! <3

Alice Lindström

oj vad du jobbar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress