Innan jag åkte bort över påskhelgen träffades jag och pojkvännen, och då hade han varit gullig att fixa en påskpresent till mig! Förutom ett gigantiskt påskägg med godis, haha, fick jag en jättesnygg NIKE-träningströja, och en veckoplanerare.
 
Jag äääälskar ju att planera och strukturera och har ett flertal gånger suktat över denna på Lagerhaus (trots att jag skriver och planerar i min Bullet Journal också, haha), och NIKE blir ju sällan fel, hihi! Åh, är så nöjd och tacksam! ♥
Jonna

Så fint <3

My

Vad snällt av honom :D

Cecilia

Men perfekt ju ;) <3

Carolina

Nämen så tjusigt och snäll pojkvän du har!! ;D

Sv; ja, det var det faktiskt. Hehe tack, natten till idag gick jättebra och det var stundtals lite jobbigt då jag hade svårt att sova, men annars gick det toppen faktiskt :D
Haha, ja det kan jag ändå hålla med om haha :D

Linnea Kinis

snygg träningströja!

Natalie

Vad gulligt av honom! <3

Freja

nä men så snygg tröja ! :D

Louise

Men åh så fina presenter! :D <3

ajlimullersandvik.blogg.se

Ääääälskar veckoplaneraren, du vet ju att jag är papperspysslig också ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress