Åhhhh, för ett år sedan besökte jag och min underbar vän Freja Stockholm för att se dessa killar live! ♥
Det var en sådan galen upplevelse! Minns det som igår hur vi fick hälsa på dem innan konserten och jag inte kunde låta bli att gråta... En lite tråkig grej dock är att min favorit från gruppen dessvärre har slutat så han är inte kvar. Men jag hann i alla fall se honom live innan han slutade. ♥
 
Verkligen en grym kväll som jag bara vill uppleva om och om och om igen! ♥
 
Nedan delar jag min egna video från konserten, samt en liten video jag gjorde om min och Frejas dag i Stockholm! Vill ni se fler bilder och läsa mer om inlägget, kan ni klicka er in på kategorin "24K Still With 24U Tour"!
 
 Är otroligt nöjd över mina episka redigeringsskills! ;)
Louise

Men hur kul! :D

Jonna

Wow vilken upplevelse <3

Anonym

Det verkar så himla lyckat :D

Svar: Hej! Du verkar ha kommenterat som anonym så jag kan tyvärr inte se vem du är! Ville bara påpeka det ifall det är så att du har en blogg att kolla in, men helt enkelt glömt att skriva den! Kram.
Alice None

My

Vad roligt :D

Angelica Wåhlin

Gud, vad häftigt! Måste ha varit en upplevelse :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress