Idag kickstartade jag denna nya vecka med en härlig morgonpromenad i skogen med mor min! ♥ Helt vindstilla och härlig morgonsol, så det var underbart! Nu har tyvärr vädret försämrats och det är spöregn, haha, men men, lite sol bara på morgonen gjorde mycket! ^^
 
Annars idag hade jag föreläsning mellan 12-13.30, och klockan 17.00 ikväll är det dags för sista danslektionerna med mina små barn! Åh, så fort denna termin har gått! Så ikväll ska jag bjuda dem på fika och sen ska vi repa inför avslutningen på lördag. Som jag kommer att sakna dem! ♥
 
Hoppas ni har en bra start på veckan! ♥
Amanda CL

vad fint!
Förstår att du kommer sakna dem!

Jonna

Åh så härlig start på dagen <3

sarah

aaaa det var det var sån här myssig dag

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad underbart!! Bästa sättet att starta en dag på ju =) Kram finaste <33

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad underbart!! Bästa sättet att starta en dag på ju =) Kram finaste <33

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad underbart!! Bästa sättet att starta en dag på ju =) Kram finaste <33

Dixi Wonderland

Vi har också dåligt väder :(

Julia

Härlig start på dagen!

Julia

Härlig start på dagen!

Ida Lindborg ♡

Så fint!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress