Halloj på er, och glad lill-lördag! ♥
Jag började dagen med en föreläsning, och sedan koreograferade jag. Körde sedan styrka och den avslutande stretchen UTOMHUS på vår altan, hur underbart?! Verkligen så härligt att träna och varva ned lite utomhus i solen och värmen! ^^
 
Jag har även pluggat och fixat lite i mitt rum, och det ska jag fortsätta göra snart! Är ju väldigt kreativ så mitt rum brukar få utsättas för en hel del kreativa förändringar då och då. ;) Ikväll kommer även pojkvännen min vilket ska bli jätteskönt då vi inte setts på några dagar nu. ♥
 
Jag tänkte visa er mina små fynd från igår också! ^^ Den vita tröjan är från Gina Tricot. Den är lite för stor då det är en medium, men eftersom den ska vara lite oversize och mysig med vag off-shoulder, så tyckte jag den funkade ändå! Supermysig! Den grå är från H&M och den köpte jag på rea! Den var nedsänkt till 75kr, men när jag kom till kassan gick den in för 50kr och det klagar man ju inte på. ;) Den blommiga lilla knytblusen är också från H&M, älskar den! Sen blev det även tre par trosor från Lindex då det var "tre för två", och märkte efteråt att det blev ett väldigt rosa tema, haha!
 
Kram på er, hoppas ni har en bra onsdag! ♥
Julia Hellgreen

Så fina kläder!

Angelica Wåhlin

Så bra fynd! Verkligen sååå skönt att man kan göra saker utomhus också utan att frysa ihjäl <3

Natalie

Det låter väldigt skönt och roligt att träffa pojkvännen <3 Ha en fortsatt bra dag!

Amanda CL

åh den där knytblusen är så söt!!!

Netti Starby

Vilka snygga plagg! :-D Kramis

Jonna

Så mycket fint 😃

My

Härligt att man kan börja smyga sig ut lite mer med träningen :D Och så fina kläder :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det var billigt och bra :)

Dixi Wonderland

Vilka fina fynd :D

Matilda Berlin

Shit vilka fynd!! Älskar verkligen när man lyckas snubbla över sånna där fantastiska dealar!! Bästa ju!! Kram <33

sarah

aaa =) oj fina kläder

MADDISENJ.SE

Fina saker du köpt!

emelie andersson

jättefina fynd :) och vad härligt att vara ute!

Jonna

Så mycket fint 😃

Carolina

Nytt och en massa fint! :D härligt med stretching utomhus i det härliga vädret och roligt att kunna vara så kreativ :D

Sv; ja eller hur! Älskar dem :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress