Jag är en måndagsmänniska, i alla fall i de flesta fall. Jag gillar verkligen måndag och det där lite klyschiga med "ny vecka, nya möjligheter", men nej, idag har verkligen inte varit min måndag. Usch, det har verkligen varit en skitdag på ren svenska, så därför har bloggen stått tom. Lite bättre blev det när jag åkte och höll danslektioner för mina söta barn så det är ju bra. ♥
 
Så ja, har inte så mycket att orda om dagen idag faktiskt, men nu vet ni varför det varit tomt. Men men, alla dagar kan inte vara på topp, och jag får hoppas på en ännu bättre tisdag! 
 
Hoppas ni har haft en fin måndag i alla fall. ♥
 
Bildkälla: Pinterest.com
My Nordqvist

Hoppas det blir bättre imorgon <3

MALIN

Det har heller inte varit min dag idag haha.... allt har gått fel! Kram

Julia

Hoppas tisdagen blir bättre! Kram!

Linnea Kinis

jag har oftast svårt för måndagar, men denna måndag var bra eftersom jag har kortvecka på jobbet så då kändes den genast mycket lättare :)

JoJo

härligt att du är en måndagsmänniska :) det är inte jag. haha! gillar inte alls måndagar xD kram fina du! <3

emelie andersson

Hoppas att din tisdag blev bättre sötnos <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress