Lördag idag, TJOHEJ! ♥
Idag har jag haft dansavslutning med mina små dansbarn, men mer om det i ett annat inlägg! Nu sitter jag och ska snart börja jobba på sångtävlingen Livekarusellen där jag jobbar hela kvällen!
 
Hoppas ni har en fin lördag. ♥
Bildkälla: Pinterest.com
Julia

Hoppas de gick bra!

Linnea Kinis

kul med dansavslutning :)

JoJo

hoppas att du har en fin helg fina du! :) kram <3

Dixi Wonderland

Snacka om att du verkligen har fullt upp :D

Moa

Hej Alice, saknar dig! Jag har en liten fråga om dina dansbarn, vilka är dem? Dansgruppen du har nu är det gymnasieelever eller har du hittat några elever från någon grundskola som du undervisar?
Hoppas allt är bra med dig, läser fortfarande din blogg kontinuerligt! 💕

Jessica Högberg

Hoppas helgen varit fin!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress