Efter min riktigt dåliga måndag igår kände jag att jag verkligen behövde en dag för mig själv. Ni vet ju mycket väl att jag hela tiden har väldigt mycket på gång och som jag skrivit tidigare jobbar jag på att säga nej, och i allt detta glömmer jag bort mig själv lite. Den senaste tiden har jag ju varit väldigt stressad just för att jag har ett väldigt aktivt liv, och jag gillar ju det och för det mesta är det ju roliga saker, men ibland blir det bara lite för aktivt, och då inte haft tid alls för mig själv, så efter igår kände jag att jag verkligen behövde det. Jag ville vara bara med mig själv, ta hand om mig själv, älska mig själv. ♥
 
Så jag började dagen med ett träningspass, och sedan åkte jag till Espresso House för att äta lunch med mig själv, och plugga. Jag fick en hel del gjort, vilket var riktigt skönt. Jag gick även omkring och kollade lite kläder, för mig själv. Hade två trevliga och längre samtal med expediter både inne på BikBok och Gina Tricot, och sådana småsaker gör mycket. Till råga på allt med allt slit och stress och min brist på shoppinglust den senaste tiden, unnade jag mig tre tröjor och tre par trosor till mig själv nu när jag ändå hade shoppinglust.
 
Så idag har jag verkligen tagit hand om mig själv, och det tänker jag fortsätta med resten av dagen. ♥
Carolina

Skönt att kunna unna sig en dag för sig själv. Kunna ta och göra saker och ting själv (vilket jag har problem med faktiskt...) och bara ha det stressfritt för en dag då du verkligen behöver det <3

Sv; ja, det var det faktiskt! JA, super skönt! Hoppas det nu håller i sig. För försvinner allergi utslagen/reaktionen, behöver jag inte ha det lika strikt skönt nog :D

Jonna

Så roligt att kolla på lite kläder! 😃

Henrik Olsson - Föreläsningar

Sådana dagar behöver man :)

My

Så skön dag!!

Matilda Berlin

Det gjorde du verkligen SÅÅÅÅ rätt i!! Alla världens kramar fining <3

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter som en underbart bra plan och som att du verkligen behövde det :D :D

Amanda CL

klokt beslut! Är väldigt viktigt att minnas att ta hand om sig själv så man orkar senare också <3
jag har tagit hand om mig själv i några veckor för att jag behövde det och både kroppen och hjärnan skrek efter det :/
kramar

Linnea Kinis

åh vad skönt att avsluta stretch utomhus! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress