Halloj, god lördag till er!
Igår jobbade jag 11-18 vilket gick bra, och efter det fick jag skjuts av min jobbarkompis in till stan där jag och pojkvännen sedan mötte upp fina Johan och Stina för en dubbeldejt! Det var jättemysigt! Vi gick först till Världens Bar och åt, och sedan vidare till Brooklyn! Kvällen slutade runt tolvslaget, och då var jag riktigt trött, haha. Men oj, så trevligt det var! ♥
 
Just nu sitter jag på Espresso House med Freja och pluggar. Snart ska vi möta upp några andra i dansgruppen för då är det dags att jobba på danstävlingen Danskarusellen till sent ikväll! Och imorgon jobb 10-19 på Maxi igen.
 
Meeen, på tal om något helt annat, hihi, har jag fått ännu en rolig nyhet! Jag vill inte dela med mig än då inget är klart än (precis som med de andra roliga nyheterna, haha), men går det som planerat får ni såklart veta, hihi! Så håll ut. ;)
 
Kram! 
Maten igår, mums!
ajlimullersandvik.blogg.se

Jag vill veta NU! Skvallra!!

Linnea Kinis

vad trevligt det lät som att du hade det! :)

emelie andersson

Åh vad spännande :D är så jäkla nyfiken!!

Matilda Berlin

Men alltså WOW, WOW, WOW!! Blir verkligen så glad i hjärtat av att läsa om allt härligt och hur bra det går för dig =) Stor kram finaste <33

Julia

Så mysigt med dubbeldejt!

Freja

sååå gott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress