15 september 2017

What I love.

DeGeers Showgrupp

Fyra timmar avverkades igår med mina fantastiska medlemmar! ♥ Är så otroligt stolt över dem, och de nya lokalerna funkar jättebra! Många nya medlemmar har även tillkommit på bara tre gånger vilket är otroligt kul att se. ^^ Vi har så mycket planer och förväntningar för framtiden och jag är sjukt taggad, och det är dem också! Åh, är så lycklig över detta, och så stolt, både över dem, men framförallt mig själv som drar allt detta helt själv, nu in dess fjärde år. Helt overkligt.
 
Det vi jobbar med just nu i grupperna är en girl-power dans till Meghan Trainors Me Too i nybörjar-/fortsättningsgruppen mellan 16.15-18.15, och en mer street/sexig dans i den avancerade gruppen mellan 18.30-19.30 till låten Don't Ever Leave Me- K-Young. 
 
Säg till om ni vill att jag ska skriva mer om hur en vanlig lektion kan se ut t.ex! Vet inte hur intressant ni tycker det är att läsa så därför skriver jag det inte i detalj, haha. Men vill ni veta mer ingående hur jag jobbar som ledare så är det bara att slänga iväg en kommentar! Så roligt också för antecknar ju alla lektioner i min reflektionslogg i min ledarskapskurs så att jag kan se och följa min egen utveckling. ^^ Ska bli roligt att se tillbaka på i kursens slut och se hur jag utvecklats!
 
Huuuur sjuka blåmärken har jag inte fått då?! Jag kör alltid, och då menar jag verkligen ALLTID, med knäskydd när jag kör floorwork, men igår hipp som happ hade jag glömt dem och det resulterade i det här. Uuuuusch! Och vi körde inte ens mycket på golvet!?
 
Amanda

Aj vilka blåmärken! Så såg mina ben också ut förra veckan, dock efter en utgång som vart lite för vild haha..

Anita

Härligt ! :D

elin

Låter som om du haft en riktigt bra fredag!<3

Julia Svensson

Kul med dans!

Linda

Aj för blåmärken!

Netti Starby

Så himla kul! :-D Kramis

My

Åh vad roligt :D

Linnea Kinis

vad härligt!

Natalie

Åh vad roligt!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress