25 september 2017

Nikkie Tutorials.

Videos

Ni kanske tror att det enda jag tittar på på Youtube som dansare är dansvideos, då det är den typen av videos jag delar mest här. ;) Men nej, så är inte fallet, jag ser faktiskt annat också, haha! Träningsvideos, Buzzfeed, DIY's, inspiration o.s.v, men såklart också en del sminkvideos! Visst, detta går i perioder, men någon jag verkligen måste tipsa er om är Nikkie Tutorials!
 
Fastnade för henne för något år sedan och vet inte riktigt varför, men blev bara helt fast! Hon är så otroligt vacker och duktig på det hon gör och samtidigt himla charmig! Hon gör både tutorials inom alla kategorier, utmaningar och testar nya produkter. 
 
Älskar verkligen hennes sminkningar, så grymma! ♥
My

Åh vad bra tips :D

Jeanette

Men vad roligt med lite tips :) Älskar sminkvideos

Angelica

Älskar hennes sminkningar!

Amanda

Alltså gud vad duktig!!! Så sjukt<3

Carolina Thoor

Vad roligt. Ja, hon kanske skulle kunna lära mig ett om annat :'D

Sv; nej, tycker inte att det är en serie många pratar om. Men den serien är så sjukt bra så tycker absolut att du ska ta och se den :D

MALIN

Hon är sååååå grym! Kram

Emma Fernhagen

Älskar också Nikki!

Norahsmamma

Vilka roliga videos.

Jessica Högberg

Verkligen en snygg tjej!

Felicia

sjukt coola

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress