21 september 2017

New in!

Skönhet och shopping.

Jag är verkligen ingen proffsfotograf och har aldrig påstått det heller, men liksom, hur hemska blev inte de här bilderna? Typ under all kritik, haha, speciellt de på klänningen! Usch! Kan nog inte vara den enda som hatar att fota på hösten dock, så knepigt ljus, och blixt är ju verkligen inte min grej, haha. Men men, fick ta till de (väldigt få) redigeringskunskaperna jag har. ;)
 
Igår tog jag en paus från pluggandet och for med mamma in till stan för att fixa lite inför Kina-resan (hihi!) och efter det tog vi oss en lunch och en liten sväng på stan där jag lyckades fynda! Hittade en spetströja, en blus samt en klänning! Och allt på rea! Klänningen var faktiskt mammas förtjänst, trodde verkligen inte jag skulle passa i den då jag har lite komplex över mitt arm- och axelparti, men den satt faktiskt väldigt bra så slog till! ^^
 
Alla kläder är köpta på Cassels.
Spetströja, stl. S, VILA Clothes, rea-pris: 69 kr.
 Blus, stl. S, ONLY, rea-pris: 69 kr.
 Den här gör sig verkligen såååå dålig på bild då den bara hänger platt, det var därför jag försökte dra ut den lite så ni fick se, men men! Ni kanske får se den på någon gång istället! ^^
Klänning, stl. 34, ONLY, rea-pris: 149 kr.
 
Felicia

snygga

Amanda

Å så kul med lite nytt, så fint<3

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Det blir ju så himla mycket svårare att fotografera när det inte finns något ljus nu! :(

My

Snygga :D

jannice

Så snyggt!!!

Svar: Hej! Du har tyvärr inte lämnat någon bloggadress så jag kan inte kolla in din blogg! Kommentera gärna igen med din bloggadress så jag kan kika in. ^^
Alice None

Josäfin Andersson

Så snygga kläder, särskilt första tröjan :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress