Dagens humör: Glad!
Dagens mående: Bra, men känner mig lite uppblåst i magen, haha. Har nog med "tjejernas lilla röda" som är på gång att göra. Brukar ni känna så? 
Dagens låt: Mi Gente- J. Balvin och Willy William (hur härlig är inte den här låten?! Vill sååå gärna göra en dance-hallkoreografi till den till min avancerade grupp!)
Dagens vill ha: Jag kommer faktiskt inte på något i nuläget! Känner mig nöjd som det är. 
Dagens klädsel: Svarta jeans, rödblommig blus.
Dagens frisyr: Uppsatt i hög tofs, men lär nog variera under dagen.
Dagens längtan: Varje ögonblick av dagen idag är ju ett ögonblick i sig att längta till, hihi. 
Dagens planer: Mamma fyller år på onsdag så nu klockan 13.00 kommer släkten hit för mat och fika. Alltid lika trevligt! Sedan ikväll vankas Kulturnatten i stan. Det är ett "event" typ där det pågår kulturella aktiviteter på olika ställen i stan, t.ex musikuppträdanden, poesiuppläsning, utställningar och liknande. Det brukar vara riktigt mysigt och ikväll ska jag gå! Var några år sedan jag gick ni faktiskt så det ska bli kul! Ska gå med familjen, pojkvännen och ev. några kompisar så vi får se vilket gäng vi blir! 
Dagens beroende: Vet inte riktigt, god mat kanske, haha? Är riktigt sugen på vin faktiskt så kanske tar mig ett glas på Kulturnatten ikväll! Men nej, skulle inte klassa det som dagens beroende, haha. 
Dagens diss: Vädret är lite skiftade mellan sol och moln vilket gör en lite osäker inför vädret ikväll. Hoppas innerligt att det inte regnar!
Dagens hiss: Dagen överlag! 
 
Vad ska ni göra denna fina lördag? ♥
 
 
 Bildkälla: Pinterest.com 
Alice Lindström

Rolig lista :)

Amanda

Sån rolig lista<3

hanna

kul att läsa :D

Netti Starby

Jag håller med dig att den låten är sjukt bra! :-D Kramis

Jessica Högberg

Lät ju supermysigt! Hoppas du får ett glas vin=)

Linda

Härlig lista!

LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Åh, min mage sväller alltid upp när jag ska ha min bitchvecka. Haha.

Matilda Berlin

Hoppas du hade en riktigt fantastisk lördag fining <3

ajlimullersandvik.blogg.se

God mat är jag alltid beroende av ;) Mat är sååååå gott helt enkelt >.<

Emelie

Härlig lista, älskar dessa listor med frågor om dagens :)
annars är allt bra? <3

Emma Fernhagen

Kul lista!
sv: Tack så mycket, kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress