10 september 2017

Good night.

Okategoriserat

Godkväll på er!
Ursäktar mig så mycket för den sena uppdateringen idag, men har haft så mycket annat på gång i helgen så har helt enkelt inte hunnit! 
 
Ska snart ta och lägga mig då jag är himla trött och behöver verkligen vara utvilad imorgon. Börjar nämligen mitt jobb som danslärare då, hihi! Ni kanske minns att jag skrev det i somras, men för er nya läsare har jag fått jobb som danslärare att lära ut street-dance/hip-hop för 6-9-åringar samt 10-16-åringar måndagar! Är så taggad! Ska dit 15.30 för lite intro och sedan 16.30 kör jag första lektionen! Nervös, men det går nog bra, hihi!
 
Frågestunden avslutas också nu i veckan när jag har tid att svara på alla frågor så har ni några så ställ dem här! :)
 
Godnatt på er! ♥
 
Bildkälla: Pinterest.com
Josäfin Andersson

lycka till på nya jobbet!! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress