22 september 2017

Fridayest Friday.

Okategoriserat

Hoppas att ni har haft en underbar fredag och får en fortsatt trevlig helg! ♥
 
Själv har min fredag varit riktigt lugn och skön och kvällen blir mer säkerhet ännu mysigare. Imorgon väntas jobb mellan 9-15 då det är barn-event på gång! ICA Maxi firar ju 100 år så alla Maxi-butiker i landet bjuder på tårta, så har ni en i er närhet tycker jag ni ska kila iväg och ta er en bit. ^^
Eftermiddagen är sedan oplanerad och söndagen likaså så får se vad som sker helt enkelt! Plugg och träning är nog det enda som står på schemat, men det är ju ganska standard, haha.
 
Kram på er! ♥
 
Bildkälla: Pinterest.com
Carolina Thoor

Osäker på ifall att vi har någon i närheten haha, men jag tror nog inte att jag ska fira det. Men kul att de har sådana event! :D

Sv; ja, det ska bli riktigt roligt & mysigt! :D

Gabriella

Hoppas pluggandet kommer gå bra!!

ajlimullersandvik.blogg.se

såååå trevligt att bjuda på tårta :) Jag ska på Maxi imorgon faktiskt, av andra skäl. Ska se till att ta mina laktospiller med mig :D

MALIN

Hoppas att du får en grym helg! Kram

Matilda Berlin

Hoppas du får en underbar helg fining <3

Ida

Segt med plugg på en fredag, men så behövligt! :) Kram

Julia

Låter som en mysig helg!

elin

Hoppas du får en toppen bra kväll!<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress