2 september 2017

Frågestund!

Frågor och svar.

Nu ni! Nu är det dags för en frågestund här igen! Tror det var över ett år sedan jag hade min senaste och när jag frågade er om det vore intressant med en till så verkade svaret ganska glasklart!
 
Så fråga på om vad ni vill, det kan vara om mina studier, min student, dansen, ja, allting, bara att köra på! Jag avslutar den någon gång nästa vecka.
 
Kör på! Kram på er. ♥
 
 
Amanda

Vad är det du ska plugga nu? :)

Netti Starby

Hur länge har du bloggat och vad är det roligaste med att blogga? Kramis

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år? :)

Gabriella

Åh såå roligt!!
•Finns det något särskilt som du ser fram emot? •Finns det något som du gjort, som du verkligen skulle vilja göra om?

Julia Svensson

Kul med frågestund!

Linda

Vilket är ditt drömjobb?

Natalie

Vad har du för uppsatta mål inför framtiden? Drömresa? Vad pluggar du? Vad dansar du för sorts dans? Kram <3

Anita

Vad har du för planer till hösten här? :D

Ida - foto & häst

Drömresemål? Favoritdjur? :)

Clara

Om du fick designa och inreda din absoluta drömlägenhet (eller hus), hur skulle den se ut? Svara gärna detaljerat! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress