Igår hade jag som ni vet min första dag som danslärare, hihi! ^^
Tog bilen dit till 15.30 då jag fick lite info och så innan den första gruppen slank in vid 16.30! Det var 6-9-åringarna och de var sååå söta, och många, haha! Verkligen annorlunda att lära ut till så små, men jag älskar ju barn och har jobbat mycket med barn tidigare så det var bara kul! Jag lär dem street-dance/hip-hop och första koreografin jag lär dem är till My House- Flo Rida.
 
Mellan 17.15-18.00 var nästa grupp och de var 10-16 år! Även här lär jag ut street-dance/hip-hop och här kör vi en koreografi till Bojangles med Pitbull. Väldigt kul att lära ut till dem med!
 
Det jag tycker är extra roligt, med tanke på att jag studerar ledarskap, är att jag kan applicera väldigt mycket av arbetet i grupperna och föra ned i min reflektionslogg  i kursen o.s.v. Så ska bli jättekul att följa deras utveckling och även min egen som ledare! ^^
Julia Svensson

Åh vad kul!!

A M

Gud vad roligt, duktig du är!
sv: tack, ja de är fina! :D

Josephine

ÅÅh vad kul o vara danslärare :D

Svar: Hej! Du har inte lämnat någon bloggadress så kan tyvärr inte besöka din blogg. Kommentera gärna igen så jag kan titta in din blogg. :)
Alice None

Emma Fernhagen

Åh vad kul!

Amanda

ÅÅ gud vad kul att du är danslärare!! Så kul att du tycker det är roligt <3

Flisan

sv: åh tack så mkt :D va kul :D

vad kul :D

Gabriella

Åh så himla roligt!

Emilia

Åhh så kul!

Ida

Men gud vad kul! :D

My

Men åh vad roligt :D

Celine

Så kul och spännande!

Åsenslantliv

Åh vad roligt att första dagen gick bra, skulle ha velat börjar dansa när jag var mindre, men har aldrig tagit steget. Och nu räcker inte tiden till, men kanske blir om några år, de verkar så kul :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress