Halloj!
Efter min föreläsning i kinesiska igår åkte jag in till stan för att möta upp bästa Freja. ♥ Det har blivit lite av en vana nu att vi ses varje torsdag innan dansen och bara umgås, haha, känns bra då vi inte ses varje dag i skolan längre. Det blev en pluggfika där jag faktiskt fick en del gjort vilket var skönt, och såklart massor av prat, as usual, haha. Tog sedan en sväng förbi Gina Tricot och fiskade upp lite fynd! Bilder kommer!
 
Sedan dans med mina två grupper, den ena är ju mellan 16.15-18.15 och den andra mellan 18.30-20.30. Så fyra timmars dans blev det, himla härligt! Vi har börjat på nytt nu i båda grupper så det är alltid kul! Blir alltid så varm i hjärtat när de gillar mina koreografier. ♥ Välkomnade även två nya medlemmar så nu är vi hela 21 medlemmar sammanlagt i båda grupperna, helt sjukt! Är så otroligt glad att vi expanderats, utan att jag ens promotat oss aktivt, och så stolt över mig själv som driver detta helt på egen hand och gjort i snart fyra årKänns helt sjukt. 
 
Kvällen sedan spenderades med mina fina pojkvän som jag vaknade upp bredvid idag. Även om vi båda var fria från föreläsningar och arbeten var vi ändå tvungna att ta tag i lite plugg, haha. #livetpåuniversitet Men blev såklart lite filmtittande och mys också, så en perfekt fredag med andra ord! ♥
 
Kvällen kommer att spenderas med ytterligare lite plugg och sedan tänkte jag bänka mig framför Idol. Imorgon vankas kalas för mamma och Kulturnatten på kvällen, men mer om det imorgon!
 
Kram på er!
Har ni haft en bra fredag såhär långt? ♥ 
Anita

Ha en fortsatt fin fredag! <3 Kram

My

Åh så härlig fredag :)

Gabriella

Åh såå mys!!

Amanda

Vilken mysig och kul fredag <3

Linnea Kinis

skönt att hinna umgås innan :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Oj, det var mycket dans - men det är ju en väldigt bra träning för kroppen! :)

A M

vad kul, vill verkligen kunna dansa! :P
sv: tack! <3

Julia Svensson

Härligt!

elin

Härliga bilder<3

Carolina Thoor

Det låter verkligen som om du har haft en bra fredag ju! :D

Sv; jo, det var det väl. Men blir rätt tråkigt om man bara sitter hemma ständigt :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress