18 september 2017

BTS- DNA

K-pop

I vanlig ordning måste jag ju såklart dela med mig när mina favoriter släpper nytt, hihi! ♥
Även denna gång gör de mig inte besviken och känner på mig att denna låt kommer att gå på repeat! 
Skulle kunna babbla på i evigheter om låten, musikvideon, deras stil och dansen, meeeen tror jag skippar den delen, det skulle bli alldeles för långt. ;)
 
Såååå grymma! ♥  
JoJo

tack för musiktipset fina du! :) kram och hoppas att du får en fin vecka. <3

Emelie Andersson

Vad roligt med lite tips från dina favoriter! :)

Ida

otroligt grym!

Gabriella

Så bra!!

My

Åååh bästa som finns är ju när ens favoriter släpper nytt :D

Linda

Kul att se :-)

Jeanette

Roligt med lite tips :)

Natalie

Vilken bra video, sång och dans :D

Netti Starby

Så himla grymt verkligen! :-D Kramis

Amanda

SÅ kul med tips!!<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress