Häromdagen "råkade", hehe, jag ju fynda en blus på Gina Tricot på rean som jag tänkte visa lite mer ingående än bilden i det tidigare inlägget, men inte nog med det! Igår var jag och mamma i Västerås då mamma och hennes bästa vän skulle på teater. Jag och hennes dotter tog då lite egentid för shopping, där jag fyndade lite, både mer och mindre nödvändiga saker, hehe. Oups...
 
Det jag var ute efter, och också hittade, var en jacka! Jag har en vinterjacka, men ingen bra höstjacka utan har gått med sommarjackan och sedan lager på lager, vilket inte alltid är så lätt eller bekvämt. Så nu hittade jag en jättesnygg kappa på Lindex! Lite sved det i plånboken, haha, men det var den värd!
 
Sedan på Lager 157 hittade jag ett par svarta kostymbyxor! Har ett par sedan tidigare därifrån, men de är jättetunna och verkligen anpassade för sommaren. Har länge velat ha ett par liknande, fast tjockare, och nu hittade jag ett par!
 
Sist men inte minst blev det en bralette från Gina Tricot, även den på rean! De hade massor av grejer som vi inte har på Gina Tricot här i stan så när jag såg denna kunde jag ju inte motstå!
 
Blus, Gina Tricot, storlek 36, ordinariepris 199:-, reapris 99:-
Insåg nu i efterhand hur dåligt det blev att fota vitt på vit bakgrund, haha, men men!
Jacka, Lindex, storlek XS, 799:-
Byxor, Lager 157, XS/S, 150:-
Bralette, Gina Tricot, storlek S, ordinariepris 149:-, reapris 74,50:-
Ida Lindborg ♡

Så snyggt!!

emelie andersson

Åh vad fint :) älskade den lila färgen :)

Netti Starby

Vilka fina köp! :-D Kramis

Cecilia

så mycket fint!! :)

Hanna

Åh så fint! :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vitt är alltid snyggt, men för egen del funkar det inte med alla hundarna :P

MALIN

Älskar kappan och underkläderna! Kram

Emilia

Så snygg kappa!

Matilda Berlin

Men åhh vad fina!! SÅ bra fynd ju!! Kram <3

Jennifer

Jätte fina plagg :D

sarah

fina saker

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress