Snubblade över den här videon på Facebook för första gången faktiskt då klippet endast innehöll de två tjejerna vid 1.50  och jag blev SÅ kär! Äääälskar koreografin och blev överlycklig när jag fanns den på YouTube också!
 
Det enda jag inte riktigt är ett fan av att det är så mycket twerk på golvet, det är inte riktigt min stil och tycker det blir lite mycket om man gör det för mycket (logiskt, haha), MEN älskar verkligen koreografin ändå och de är så himla duktiga allihop och har verkligen talang! Mina åsikter kring twerk kanske har att göra med att jag själv suger på det, haha. ;) De här tjejerna är ju grymma! 
 
Hittade även en tutorial på den som jag slänger in med! Tycker faktiskt inte dansen verkar jättesvår när jag väl bröt ned den i huvudet samt tittade på guiden... blev lite taggad på att lära mig den faktiskt, tycker den är sjukt snygg! Kanske utvecklar min twerk i samma veva också. ;)
 
SLAY GIRLS! ♥
Hanna

ansiktsmasken var okej! Gjorde dock väldigt ont att rycka bort och de var väl de ända negativa :/

Amanda

Så roligt inlägg, sjukt duktig! <3

Gabriella

Roligt att se!!

JoJo

jag måste kolla in videosarna :D hoppas att veckan har börjat bra för dig tjejen. kram fina du! <3

Emilia

Snygg koreografi!

Netti Starby

Riktigt grymt! :-D Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress