Halloj!
Hoppas att allt är bra med er! Med mig är det fortfarande sådär. *suck* Kände mig lite friskare i måndags så åkte till dansen. Hade ändå inte hunnit hitta en vikarie och det kändes taskigt att ställa in. Men så fort jag gick utanför dörren började det göra lite ont i öronen och när jag väl åkte därifrån efter två timmar dunkade det något otroligt i öronen och jag hörde knappt något. Och så är det även idag. Går på värktabletter för det gör så himla ont annars och har inte hört ordentligt sedan i måndags. Troligen öroninflammation. Och snorar och hostar gör jag fortfarande. Usch alltså.
 
Var i alla fall kul att komma ut lite och kunna åka till dansen, speciellt då jag fick en jättefin, egengjord present av en av mina elever, hihi. ^^ Så söt! ♥
 
Hoppas innerligt att jag blir frisk idag så att jag kan gå på min dans imorgon med! Åh, saknar ju mina medlemmar så mycket och vi ska ju börja på nya danser som jag är jättetaggad på! Vill verkligen inte svika dem en vecka till. :(
 
My

Usch krya på dig!! <3 Så gulligt av dom :)

Cecilia

Åå, krya på dig fina du<3

Emma Fernhagen

Nej vad jobbigt, hoppas det blir bättre snart! sv: Ja verkligen! Om du förresten är intresserad av en rabattkod på Daniel Wellington så kika in på min blogg:)

MALIN

Tråkigt med öroninflammation.... krya på dig :) Kram

Emelie Andersson

Åh usch, krya på dig verkligen. Vet hur jobbigt och ont det gör :( <3

Linnea Kinis

Åh jobbigt. Krya!

Julia Svensson

Krya på dig!

Angelica

Men fy, stackare! :(

Matilda Berlin

Men nej! Vännen då! Krya på dig <3

Flisan

sv: ja det e den verkligen haha :P

jobbigt med öroninflammation :/

Linda

Ånej, krya <3

Jeanette

Usch vad jobbigt med öroninflammation, hoppas verkligen det bättre snart :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress