30 oktober 2017

New week!

Frågor och svar.

Denna vecka...

Vill jag: Träffa massor av härliga kompisar som nu har mer tid när de har höstlov, haha. 

Ska jag: Verkligen försöka ta tag i träningen igen (om jag är tillräckligt frisk...)!

Är ledordet: "If it doesn't matter in five years, why spend more than five minutes thinking or worrying about it?"

Är jag tacksam för:  Alla underbara människor jag har i mitt liv som alltid finns för mig och hjälper och stöttar när det behövs. 

Tipsar jag om: Att göra pumpapaj! Har ni inte gjort det så gör det, sååå gott! Receptet jag använde mig av kan ni hitta här. 

Hoppas jag: Att jag blir helt fri från öroninflammationen så jag kan börja träna och dansa igen!

 

 Bildkälla: Pinterst.com. Listan hittade jag här.
Gabriella

Håller tummarna för att du blir frisk!!

Madeliene

hoppas du har haft en bra start på veckan :)

Julia Svensson

Åh så kul att läsa!

Amanda

Så roligt att läsa<3

ajlimullersandvik.blogg.se

Pumpapaj har jag aldrig testat. Vet ärligt talat inte om jag ätit ngot med pumpa överhuvudtaget :O

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress