Godmorgon på er och godmorgon lördag! ♥
Ni har ju redan hört om min gårdag så tänkte att jag kunde köra på en liten lista för att kickstarta dagen om just morgonen! Enjoy! 
 
♥ När går du upp?- Det beror helt på. Mina sista år i gymnasiet gick jag oftast upp 6.10, men nu när jag pluggar distanskurser på universitet och högskola kan jag styra över mina tider själv, men brukar väl stiga upp runt nio senast i alla fall, men ibland tidigare och senare beroende på vad planerna är för dagen. Men gillar att gå upp och komma igång!
 
♥ Vad är det första du gör varje morgon?- Hmm, varierar också mycket nu när jag inte har lika fasta rutiner, haha, men tvätta ansiktet och fixa frukost brukar jag göra ganska så direkt på morgonen. Samt kolla mobilen såklart, haha.
 
♥ Hur lång tid spenderar du i badrummet varje morgon?- Runt 10-20 minuter, beror lite på vad jag kör för smink, om jag kör hela min ansiktsrutin, eller om den förbannade vingade eyelinern inte vill samarbeta, haha.
 
♥ Är frukost viktigt?- Herregud, ja! Är oftast jättehungrig när jag vaknar och måste äta något ordentligt. Har nog att göra med mina träningsvanor, men frukost skulle jag nästan kunna äta som dagens alla måltider, haha, älskar det!
 
♥ Är du morgontrött?- Nej, oftast inte.
 
♥ Vad har du för alarm?- Typ något standard på mobilen, men skulle gärna vilja ha en väckarklocka, en riktigt retro och snygg!
 
♥ Hur ser en perfekt morgon ut?- Oj, så svårt, kan tänka mig många perfekta morgnar! Men tänker mig väl en lagom lång sovmorgon, vakna upp med pojkvännen, äta en god frukost, gärna smoothie eller gröt med massor av frukt och bär, samt nybakt bröd eller scones, och sen kanske filmmys eller ett riktigt bra danspass eller härlig promenad (älskar promenader på morgonen!) lite beroende på väder och lust!
 
♥ Vad är det bästa med morgonen?- Oj, har nog aldrig reflekterat över detta. haha. Vet inte riktigt! Men kan nog tänka mig att det är att vakna upp och veta att det är en ny dag man kan göra precis vad man vill med, lite "Everyday is a new beginning, take a deep breath and start again" typ.
 
♥ Hur går du helst klädd på morgonen?- Myskläder!
 
Ha en jättefin lördag! ♥
Listan lånade jag härifrån. 
 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

förutom att du verkar mer snäll mot din hud än jag tycks vi ha värsta lika morgonrutiner :D <3

Linda

Åh, härlig lista!

Carolina Thoor

Rolig lista! Den här listan vill jag också göra någon dag :D

Sv; ja, det var det. Och ja, det var skönt att det gick bra :)

Vad roligt!! Ja, det där med slumpen är så underbart. Kul att du fick för dig att just den sekunden gå och träffa din kompis där. Härligt och hoppas att ni kommer få en härlig framtid tillsammans <3

Amanda

Så kul att läsa <3

My

Fyyy för att gå upp 6.10 haha! Gick upp tidigast 7 när jag gick på gymnasiet ;)

Louise

Vilken rolig lista! :D

Jessica Högberg

Det var en riktig morgonlista och jag kan inte hålla med dej på många punket, haha

MALIN

Vilken rolig lista :) Hoppas du haft en bra lördag! Kram

Gabriella

Roligt med en lista!! :D

Natalie

Vad roligt att läsa om din morgon! <3

JoJo

så kul att få läsa om dina morgonrutiner :) hoppas att du får en fin söndag tjejen! kram fina du <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress