Nämnde ju någon gång förra veckan att jag shoppat lite på Gina Tricot och att jag skulle visa er. Ni vet ju vid det här laget att skor, väskor och underkläder är min stora last inom shopping, haha, så när Gina Tricot nu har ett supererbjudande på 3 för 179:- på vissa underkläder så kunde jag ju inte låta bli! 
 
Tycker verkligen att deras höstkollektion (heter det ens så när det gäller underkläder, haha?) är såååå fin med massor av mörklila färger och liknande! Dock var inte alla underkläder i de färgerna på erbjudandet, så fick tyvärr strunta i mina lila favoriter, haha. Men känner jag mig själv rätt har jag nog inhandlat dem snart nog ändå, haha. ;)
 
Mina favoriter är helt klart de svarta för älskar mönstret samt att de är lite boxermodell!
Netti Starby

Vilka fina köp! :-D Kramis

Carolina Thoor

Jättefina! Köpte lite höstiga färger på trosorna ifrån Hönkmuller nyligen :D älskar också att shoppa underkläder! Men bh:ar är så fruktansvärt dyrt (då mina går på minst 500) så trosor och strumpor är det jag håller mig till då det kommer till spontana köp! :D

Sv; ja, det var jätteskönt med en sovmorgon & skönt med en lunch med hans mamma :)

Ida

Snygga dem var!! :D

My

Så fina! :D

Jessica Högberg

Snyggt fyndat!

Julia Svensson

Åh så fina!

Julia

Snygga!

Jennifer

Jätte fina, gillade de vita lite extra mycket :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det finns mycket fint för tjejerna :)

Natalie

Vilka söta underkläder, passar verkligen hösten! :D

Angelica

Sååå fina! Underkläder är verkligen min last ..

Linnea Kinis

härligt med nya underkläder!

Louise

Åh va fina! :)

Linda

Så fina :-D

Josäfin Andersson

Håller helt med, så snygg "höstkollektion" haha! :D

Hanna

Åh fina 😍

fridaslife.blogg.se

Neej vad fina!! Blev också sugen på att köpa underkläder nu ju!

Matilda Berlin

Tack för tipset! Behöver verkligen uppdatera den delen utav min garderob, hehe! Kram <3

amanda

Gud vilket bra kap!!<3

sarah

tack så mycket .. snygga trose

Emma Fernhagen

Superfina! Älskar färgerna:)

Clara

Åhh superfina ju! Håller nog också de svarta som min favorit ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress