Jag vet inte hur tydligt detta har framkommit i bloggen faktiskt, tror jag nämnt det någon gång, meeeeen; jag älskar att göra rekvisita-danser! 
 
Att dansa med stol har blivit en stor favorit för mig och jag har tappat räkningen på hur många stolsdanser jag gjort, haha. Tror intresset började för kanske två år sedan sådär, älskar att dra fram lite rekvisita när inspirationen tryter, det blir liksom lite omväxling! Nu har jag utökat det hela och gjort danser med både käpp, hatt och jacka också, men stol kommer nog förmodligen alltid vara en favorit.
 
Men till saken, haha! Sökte på lite inspiration häromdagen på just stolsdanser, och snubblade över denna! 
Tyckte den var sååå snygg och smooth, och hur duktiga och snygga är inte tjejerna då?!
 
Riktig inspiration. ♥
Amanda

Så kul, önskar att jag också kunde dansa haha!

Louise

Grymma! :)

hanna

älskar verkligen dans vill nästan börja igen på en dans skola men känner att jag har så mycket annat med bikni fitness att tiden räcker nog inte riktigt till :(

My

Vad roligt :)

Jessica Högberg

När kommer din video då??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress