Nämnde ju i gårdagens inlägg att det nog vore dags att införskaffa sig en höstjacka snart, så jag surfade runt lite på Polyvore och satte ihop detta collage med några godbitar som jag gärna skulle klä mig i nu i höst och vinter! Även om alla tho kanske inte är exakt höst-och vinterjackor, haha, lite svårt att se hur tjocka de är.
 
Är ju svag för lite ljusare rosa, samt färg överlag alltså! Tycker det är så fint och livar upp, min vårjacka är ju puderrosa, även om klassiskt svart eller grått alltid är ett säkert kort!
 
Vilken är din favorit? ♥
 
Fall and winter
 
 1/2/3/4/5/6/7/8
Emelie Andersson

Så snygga, gillade den rosa längst ner :) <3

Amanda

Å gud så fina kappor!<3

Ida

Snygga!!

Linnea Kinis

superfina! jag vill hitta en snygg höstkappa, men har svårt att hitta någon jag gillar och som sitter bra på :(

Hanna

Åh då ska jag verkligen fortsätta med såna inlägg🙊 jag gillar den första jackan 😍

A M

Så fina!!

JoJo

åh vilka snygga kappor! :D hoppas att du får en fin helg sötnos. kram på dig! <3

Louise

Snygga! :D

Flisan

Så många fina :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress