Oj hujeda mig så stressigt det känns just nu, haha!
Vet knappt vart tiden försvinner längre, känns som jag pysslar med allt och ingenting och samtidigt inte får något gjort. Kinesiska-plugget känns galet mycket just nu, speciellt eftersom jag måste lämna in de två kommande veckornas uppgifter typ i helgen då de har deadlines när jag är i Kina. Ghaaaa! Men som tur är har jag fått förlängda deadlines på några av dem så jag inte ska stressa sönder nu innan, haha, så det är ju jättesnällt, men ändå mycket att göra!
 
Nu är jag i alla fall klar med fem av veckans sex (ni hör ju, haha) test och uppgifter, men har fyra kvar att avverka innan helgens slut. Puh! Pojkvännen min är påväg hit nu i alla fall så ska snart lägga ned plugget och försöka stressa ned lite. Har även hunnit med en fika idag med min saknade vän Frida. Välbehövligt! ♥
 
Morgondagen bjuder på plugg (nehej, menar du?!), föreläsning samt fyra timmars dans med filminspelning! Tagga! Ser fram emot dansen, älskar det så mycket och verkligen skönt att slippa tänka på plugget och fokusera på något annat. ♥
 
Helgen sedan bjuder på en hel del grejer då pojkvännen fyller år, men mer om det senare!
 
Kram på er! ♥
I brist på annat får ni en halvful toa-selife på mig från gårdagen på stan för omväxlingens skull, haha.
Netti Starby

Du får ha en lugn och mysig kväll med pojkvännen och ta hand om dig! Kramis

My

Usch för stress! Grymt av dig som fått så mycket gjort, kämpa på och försök andas lite mellan varven :)

Gabriella

Hoppas allt plugg går bra!!

Julia Svensson

Fina du!

Jennifer

Så fin outfit :)

MALIN

Vad fin du är! Hoppas stressen lägger sig snart! Kram

Linda

Kul med dans och filminspelning :-)

Alice Lindström

sv: Åh vad roligt att du ska till Kina. Det blir nog inget stop i kina för oss faktiskt.

Henrik Olsson - Föreläsningar

Stress är jobbigt :/

sarah

aaa det är kul med te kalaner .. ska bli gött

Matilda Berlin

Heja dig vad du är grym!!! <3

Cecilia

Vilken mysig tröja:)

Josäfin Andersson

Hoppas det lugnar ned sig snart, btw så äälskar jag din tröja!! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress