Att jag är svag för inredning kanske inte är någon hemlighet för de flesta av mina vänner, haha, men visste ni läsare inte detta om mig så vet ni det nu! Jag själv är väldigt nöjd med mitt rum och får ofta mycket komplimanger för det, just för att jag älskar inredning och lägger tid på det! Gillar verkligen det stilrena med lite vintage-feeling, och gärna med massor av ljus och ljusslingor, hihi. Mysigt helt enkelt!
 
Så tänkte här nedan dela med mig av lite härliga inredningsbilder för att inspirera både er och mig! Fullkomligt älskar att kolla på inredningsinspo! Åh, vad jag längtar tills jag flyttar hemifrån så att jag kan få inreda ännu mer!
 
Bilder från Pinterest.com, collagen gjorda av mig.
Jessica Högberg

Jag vill se ditt rum!

Linnea Kinis

åh så fint! älskar inredning också, dock är jag inte så bra på det själv men det är kul att kolla på andras bilder :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress