Halloj!
Igår kunde jag äntligen engagera mig helhjärtat i dansen igen då jag är nästintill frisk! TJOHEJ! Så igår blev det hela fyra timmar igen, hihi.
Hade först min nybörjar-/fortsättningsgrupp där vi gick igenom lite grejer och sen jobbade på två danser, en lite sötare och en med mer attityd och girl-power. De är sååå duktiga!
 
Sen två timmar senare kom min avancerade grupp och då fortsatte vi på vår stolsdans då några av oss även laddade upp med klackar, hihi! Är så otroligt glad att jag aldrig haft några problem att gå i klackar, haha, blir så mycket lättare att dansa i dem då! Även det gick jättebra och de är så duktiga! 
 
Nästa vecka ska vi faktiskt filma! Vi ska med båda grupperna filma danserna vi har lärt oss och sen troligtsvis lägga ut och då kan jag dela med er, hihi! ^^ Ska bli så kul att visa, och jag vet att det är en bra utmaning för mina medlemmar och morot att jobba mot genom att filma!
 
Fredag idag då och planerna är ganska lösa mer än att jag ska träffa pojkvännen min. När eller vad vi hittar på återstår att se, haha, men något blir det! Har även tränat lite och ska försöka ta tag i lite kinesiskapluggBerättade jag förresten att jag lämnade in hemtentan i ledarskapskursen i måndags? Sååå skönt, nu är den kursen slut! Nu ska jag bara invänta resultatet...
 
Vad ska ni göra idag? ♥
Netti Starby

Du får ha en fin fredag! :-D Kramis

ajlimullersandvik.blogg.se

Härligt värre, det låter som att du är så väldigt väldigt aktiv :D ROLIGT och INSPIRERANDE!

Matilda Berlin

Åhh vad härligt att vara tillbaka! Hata när man inte känner sig på topp, men så härligt när man är tillbaka på topp =) Kram <33

Linda

Fin du är!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad skönt att du känner dig bättre :)

JoJo

men så snygga heels tjejen! :D kram på dig! <3

Angelica

Gudars, jag är sjukt dålig på att gå i klackar så jag hade nog slagit ihjäl mig om jag försökte dansa på/med stolar, hahaa!

Gabriella

Åh så roligt med klasser!!

Julia Svensson

Härligt!

cecilia

Åå kul att dansa i klackar!! :D

MALIN

Hoppas att du har haft en härlig fredag :) Kram

sarah

aaa viist är det =)

sarah

aaa men han fick lite skrap så och så =) men han är stolt en så

Amanda

Så härligt att du är frisk nu <3

Natalie

Vad skönt att du är hyfsat frisk och kan dansa igen!!

Natalie

Vad skönt att du är hyfsat frisk och kan dansa igen!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress