22 november 2017

Hemma igen!

Kina 2017

Hallå mina vänner! ♥ Nu är jag hemma i Sverige igen!
Kom hem sent igår och är superjetlaggad idag, haha, men tog mig upp ändå för föreläsning 9.30! 
Ska självklart berätta mer, visa bilder o.s.v i andra inlägg, men nu ville jag bara informera om att jag är hemma igen och uppdateringen kommer återgå till det normala! 
 
Kram, hoppas allt är bra med er! 
 
Jag på en gata i Beijing... Längtar redan tillbaka!
Angelica

Bra kämpat att du lyckades ta dig upp till föreläsningen, jag hade nog skippat den, haha ;)

Amanda

Åh ska bli så himla kul att få höra mer!!<3

Netti Starby

Välkommen hem! :-D Kramis

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Hoppas du haft en helt fantastisk resa! :D

Matilda Berlin

Men åh! Välkommen hem!! Ser fram emot att få se och läsa ALLT!!! <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress