29 november 2017

Härlig Pasta.

Okategoriserat

Halloj!
Onsdag idag och inte jättemycket att orda om dagen faktiskt, haha. Vaknade upp bredvid älsklingen och efter frukost var det dags för kinesiskaföreläsning för min del mellan 9.30-11.30. Efter den åkte vi in till stan och åt lunch på Härlig Pasta då jag åt en jättegod sallad med parmaskinka. Sååå gott! Sedan kollade vi lite på julklappar.
 
Nu ska jag ta tag i lite plugg och grejer kring dansen igen, och kanske tar mig ett koreograferingspass också. Inspirationen är inte på topp just nu tyvärr, men men, sånt händer.
 
Hoppas ni haft en bra dag, kram! ♥
J

Åh vad mumsigt!!

MALIN

Pasta är så himla gott! Mums! Kram

emelie andersson

Åh vad gott, jag älskar verkligen pastarätter :) <3

emelie andersson

Åh vad gott, jag älskar verkligen pastarätter :) <3

Louise

Ser riktigt gott ut! :D

Julia

Gott med pasta!

Julia Svensson

Åh vad gott!

My

Så gott :D

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, pastan såg verkligen så himla god ut!

Alice Lindström

Vad gott!

cecilia

MUMS! :)

Linnea Kinis

mums :)

Matilda Berlin

Men alltså herre vad gott det ser ut!! <3

Tess

Mums, vad gott det ser ut! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress