I lördags gick pojkvännens födelsedag av stapeln vilket resulterade i firande för hela slanten! ♥
fredagen blev det middag med lite av hans vänner på Brooklyn Bar. Förutom två missförstådda beställningar där servitören fick "Corona" till "Cola" och "Milkshake" till "jag vetisjutton vad det var för chokladefterrätt", så var det en lyckad och god kväll med gott sällskap som slutade lite lagom runt tolvslaget!
 
Lördagen sedan blev det firande med hans släkt på dagen och på kvällen gick han och jag ut och åt då han valde Rosegarden. Jag själv hade aldrig ätit där förut, och inte blev jag besviken! Jag älskar ju asiatiskt och detta var buffé av både sushi och varma, asiatiska rätter! Mums! Sedan lite firande hemma hos mig bara han och jag med lite paketöppning och film. Mysigt!
 
Gårdagen sedan var det ju fars dag och då blev det kombinerad fars dag- och födelsedagslunch på Burgers & Bangers tillsammans med hans pappa. Riktigt lyckat det med! Sedan var det ju så fantastiskt väder med så då tog vi oss en sväng till strömmen och matade änderna, hihi. 
 
Måndag idag och imorgon åker jag till Kina! Kan ni förstå?!
Henrik Olsson - Föreläsningar

Det låter som en riktigt trevlig helg :)

Amanda

Låter som om du har haft en grym helg <3

Amanda Sofi

Låter som en bra helg!

My

Men åh vilken härlig helg :D

Tina

Åh det ser ut som du haft en fantastisk helg! Vilka bilder!! Det ser såå gott ut! Kram <3

MALIN

Vilken mysig helg du verkar ha haft :) Kram

Jessica Högberg

Härliga dagar och fina bilder! Kina så roligt, något särskilt eller bara nöje??

Netti Starby

Vad mysigt med firande! :-D Kramis

Matilda Berlin

Åh så mysigt! OCH ÅH SÅ KUL MED RESAN!! Ska bli så kul att följa! Lova att uppdatera när du kan =) Kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress