Åh, kan ni förstå? Idag är det bara en vecka kvar tills jag åker till Kina, IHH!
Så taggad! Känns som det var igår och inte i somras jag skrev här och var helt överlycklig över att jag skulle åka i November, och nu är det bara en ynka vecka kvar!
 
TAGGA! 
 
一个星期到中国...
Bilder från Pinterest, collage gjort av mig.
Netti Starby

Oj vad roligt och jag vill också åka till Kina! :-D Kramis

Cecilia

Meen åå vad roligt!! :)

Amanda

Åh gud så kuuul!! Du får har det grymt<3

Gabriella

Åh såå roligt!!

sarah

aaa det är dom oxå =)

Jennifer

Fina bilder och så kul att resa dit :D

Hanna

Så fina bilder 😍

Henrik Olsson - Föreläsningar

Åh, vad roligt :)

Jag hade så gärna vandrat längs muren! :)

Natalie

Vilken härlig resa och upplevelse du kommer få!! <3

MALIN

Du kommer ha det såååå underbart! Kina är helt fantastiskt! Kram

Linad

Åh, jag saknar kina<3

Veronica Möller

Åh vad spännande! Hoppas det blir en trevlig och en spännande resa! :)

Matilda Berlin

Men alltså åhh! Min tur att vara riktigt avis!! Finns det plats i din väska eller? ;) Kram <3

Jeanette

Men vad roligt att åka till Kina :) Förstår att du ser fram emot det

Emelie Andersson

Åh vad roligt och du är så värd det <3

Angelica

Men ååh, så kul!

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag minns när jag läste att du skulle dit första gången, känns så himla NYSS på något vis >.<

JoJo

men vad roligt för dig! :D hur länge blir du i kina? kram fina du. <3

A M

Ååååh vad avis, drömresa!
sv: Ja de är så bra och fina :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress