14 november 2017

我今天去中国!

Kina 2017

Åh, jag kan knappt förstå det; idag åker jag till Kina! IHH, så spännande det ska bli, är så taggad! 
Klockan 13.15 idag avgår bussen mot Arlanda och sen ikväll lyfter vi, redo för en veckas äventyr! Det ska bli så spännande att uppleva allting, jag har ju aldrig varit i Kina (eller Asien) förut, och mina förväntningar är höga! Det ska självklart bli extra spännande att höra språket så omfattande omkring en hela tiden! Ska verkligen ta tillfället i akt att öva och lyssna, hihi. 
 
Bloggen då? Jo, jag har fixat tidsinställda inlägg till varannan dag då jag inte kommer ha särskilt mycket tid att blogga, samt att jag inte tar med mig datorn, eller vet hur internet kommer att bete sig. Kommer förmodligen inte heller kunna svara på så mycket kommentarer, men vi får se!
 
Här nedan kan ni se det lilla "schemat", haha, för när inläggen kommer ut. Skriver rubriken på inlägget här så får ni ett litet smakprov om vad det är för typ av inlägg kanske, men vill ni veta mer vad det handlar om får ni kika in och kolla. ;) 
 
Torsdag, 16/11: Mata änder.
Lördag, 18/11: 中文音乐 #2
Måndag, 20/11: Inredning.
Tisdag, 21/11 (denna dag kommer jag hem): 我今天回家。
 
Sådär ser det ut! Alla inlägg publiceras klockan 12.00 (förutom det sista som publiceras klockan 14.00). 
 
Hoppas ni får det jättebra, det ska jag verkligen ha!
 
Kram, hörs när jag är hemma igen! ♥
Julia

Kul med Kina!

Linda

Åh, trevlig resa!!

Emelie Andersson

wihooo, har det helt underbart nu :) <3

Tina

Sv: tack så jätte mycket<3 Åhh vad kul att åka till Kina! Ha de såååå kul! Ser fram emot att läsa om din resa sen! Kramizar <3

Alice Lindström

Åh vad roligt! Hoppas du får en grym resa!

Louise

Hoppas du får en riktigt bra resa fina du! :D

cecilia

men vad spännande!! ha såå himla kuul<3

Angelica

Gud vad kul, hoppas du får det superbra!!

Julia Svensson

Åh vad kul!

Amanda

Men gud så spännande! Hoppas du får det grymt<3

Jennifer

Ha så kul :D

My

Åååh ha så roligt :D

Gabriella

Ha det SÅÅÅ bra!!

J

Men åh vad roligt!!

Lil babustyle - here's my story

Åh vad spännande! Ha så kul! 😊

A M

Åh vad avis jag blir.
sv: Tack vad kul att du tycker det :D

Matilda Berlin

Ha en FANTASTISK resa nu fina!! Ta massor av bilder och ha det helt underbart!! Kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress