28 november 2017

Do it.

Okategoriserat

God eftermiddag! ♥
Tisdag idag och andra dagen på denna vecka! 
Gårdagen bestod av plugg och fix här hemma innan jag rastlöst behövde lite mijöombyte och flyttade plugget till Espresso House istället, haha. På senare eftermiddagen var det dags för lite dansjobb! Helt galet att en termin med mina små barn snart gått! Bara en gång kvar nu och nästa lördag är det uppvisning!
 
Idag startade jag dagen med ett lite kortare träningspass. Köttade sen nästan tre timmar i sträck med kinesiskaplugg, haha, så nu är alla veckans uppgifter + de jag fick extra lång deadline på p.g.a Kina inlämnade! TJOHEJ! Men plugglös är jag ju inte, måste redan börja med nästa veckas grejer. #livetpåuniversitetet
 
Utöver det har jag massor av andra saker jag måste fixa angående dansen, både måndagsgrupperna och torsdagsgrupperna. Mejl ska skickas, planeringar ska göras, filmer ska redigeras, hemsida ska fixas, placeringar skrivas ned, ny facebook-sida, uppvisning bokas och planeras, ny koreografier fixas o.s.v. Det tar aldrig slut, haha! Men det är ju kul så det är bra. ♥ Dans när man är ledare och lärare är verkligen såååå mycket mer än bara lära ut och skapa själva danserna! Och så är det ju massor av bloggrejer att fixa också! 
 
Ikväll ska jag i alla fall sätta mig med några av dessa dansgrejer, vilket ju är kul, och kolla över lite inför veckans föreläsningar och seminarier. Pojkvännen min kommer hit senare också så då släpper jag alla måsten och myser med honom framför Det Stora Hoppet på TV3!
 
Hur har ni haft det idag? ♥
 
 Bildkälla: Pinterest.com
 
Netti Starby

Vad spännande med en ny Facebook-sida! :-D Kramis

Henrik Olsson - Föreläsningar

Du verkar ha en hel del att göra! :)

Tina

Sv; tack så mycket! Ja de var skönt med ett bra pass på gymmet! :)Åh vad kul!! Har gått på streetdance och disco! Disco var de som jag dansade absolut mest i mitt liv! Sååå kul! Kan du inte lägga upp någon video när du dansar någon gång? Så kul att se! :D

Oj oj! Någon här är upptagen! Du har verkligen saker att göra! Hoppas du hinner fixa de så fort som möjligt så du bara får slappna av snart! Hur gamla är dom du lär ut? Och hur gammal är du? :) hoppas du får en toppen start på onsdagen <3

Amanda

Åh vad roligt med uppvisning <3

Gabriella

Åh så mysigt med Espresso House!!

Linnea Kinis

trevligt med espresso house :)

Angelica Wåhlin

Så mysigt att plugga på café ju!

cecilia

skönt att plugga på Espresso House!! :)

my

Kämpa på med allt plugg!!

Hanna

Hoppas du får en bra torsdag Finis! 💕

Julia Svensson

Så bra citat!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress