För några veckor sedan hade jag en aktivitetskväll med mina två torsdagsgrupper! ♥
Vi brukar försöka ha några sådana varje år för att öka gruppkänslan och bara ses utanför danslokalerna, plus att jag vill föra tillsammans de båda grupperna för vi tillhör ju ändå samma ursprungsgrupp. ^^ Så den lördagen var det över 20 personer hemma hos mig, haha, herregud!
 
Jag och pojkvännen min förberedde hela dagen genom att baka efterrätt, duka bord och förbereda. Runt klockan 18.00 rullade de in och då lagade vi tacos tillsammans! Efter maten körde vi ett musikquiz jag satt ihop och under efterrätten presenterade jag min uppvisningsidé som de blev riktigt uppspelta över så vi brainstormade över den! Sedan avslutade vi med leken "Sista minuten" som man kan se i Doobidoo, riktigt kul!
 
Det var en väldigt lyckad kväll och känner verkligen hur den gjorde mycket för gruppsammanhållningen! ♥
 
sarah

åh ser myssigt ut

Hanna

Åh men va kul :D

Ida Lindborg ♡

Så mysigt!!

ajlimullersandvik.blogg.se

Men gud så kul med ett så stort gäng! Och sista minuten, så himla himla kul, älskar den delen av dobidoo!

Gabriella

Åh så roligt!!

Natalie

Vad härligt!!

Ida

Men åh vad mysigt!! :)

Amanda

Men gud så mysigt och så sjukt bra ju!<3

MALIN

Vad mysigt det ser ut :) Kram

Cecilia

åå vad mysigt! :)

Matilda Berlin

Men åhh vad mysigt! Ser verkligen superlyckat ut =) Kram <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Oj, det var mycket folk - men så trevligt :)

Celine

Men åh så mysigt!

Amanda Sofi

Så roligt!

Ida Lindborg ♡

åh vad kul! :D

Julia

Vad kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress