Imorgon, imorgon, imorgon går studentbalen äntligen av stapeln, hihi! Sen fyller jag ju år imorgon med, men det har jag typ förträngt faktiskt, haha, har bara varit fokus på balen, haha.
Är så taggad verkligen, men kommer kännas så tomt när det är över. Man har ju verkligen taggat och planerat och allt i flera månader och sen bara poff så är det över. Kommer verkligen kännas jättekonstigt.
 
Men nu tänker vi inte mer på det, nu njuter vi av att det faktiskt är lite mer än ett dygn kvar av längtan och förväntan! ;) Som lovat kommer då här ett litet sneak-peakinlägg! Smågrejerna är väl inte så jättespännande egentligen, men tyckte ändå de kunde få vara med. Det enda som inte syns på bild är min sjal jag ev. ska ha, men den får ni se på fullständiga bilder om jag har den. ^^
 
En minimal sneak-peaka på min klänning, hihi. // Mina skor, de jag visade i inlägget igår. Köpta i Italien!
 
Lösögonfransar och lim till det. // Lite glammiga smycken! Eftersom jag har sex hål i öronen, tre i varje, ville jag ha några finare att matcha med, därför "plattan" med många örhängen. // Min väska jag ska ha. // Beauty-blender till sminket för det sa min "make up- artist" att jag skulle använda (shout out till min underbara kollega som ställer upp och sminkar mig! ♥) och lösnaglar. Då moster (hon jobbar som frisör och nagelterapeut) och jag inte fick ihop en tid vi kunde ses och fixa dem får jag köra på lösnaglar då de är lite för korta just nu enligt min mening och jag gärna vill ha lite längd på dem. 
 
A M

Gud så kul, riktigt fina klackar!
sv: Tack, ja det kan vara bra ibland!! ;)
Kram

Moa

Du kommer bli suuuupervacker!
Passa på att ställa frågor till mig påååå --> moasandberg.se​

LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

Åååh, ha så kul! Och grattis! 😍😊

Louise

Spännande o få se helheten sen :)

Gabriella

Åh såå roligt!! Ha det jättebra!! :D

Netti Starby

Åh vad roligt att balen är imorgon och så himla mycket fint! <3 Kramis

Carolina Thoor

Ååh.. Både mysigt att gå på en bal & så himla mysigt att få se sneak peak! Spännande att få se allt sedan och jag bara ääääälskar klackskorna :D <3

Sv; ja, det var riktigt mysigt med en glass i den här tropiska värmen. Så mysigt!! Haha ja, men eller hur. Båda som är i huvudrollen är hur bra och roliga som helst :D

j

Fina klackar!!

Matilda Berlin

Men åhhh vad spännande! Ser verkligen fram emot att se dig fixad i allt =)) Kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress