I lördags gick Majas 18-årsfirande av stapeln! ♥
Hela kvällen var en överraskning för henne så hon hade ingen aning om vad som skulle hända, hihi. Jag som var hos henne innan ledde vägen till restaurangen Härlig Pasta där alla satt redo vid bordet vi bokat! Hon blev jätteglad och överraskad! Där åt vi lite mat, grekisk sallad för min del, innan vi gick vidare till Gripen, vilket är en studentkorridor. Där blev det lite dans och förfestande för samtliga, och Maja fick även slå sönder en piñata vi köpt! Haha, blev godis överallt.
 
Sedan drog vi såklart till Puls där vi hängde några timmar och dansade och umgicks. När jag skulle hem sedan hade jag oturen att missa min buss då jag hade missförstått busslinjen typ, så fick ta taxi hem då ingen kunde hämta. Men men, sånt som händer! Trevlig chaufför var det så det satte ju guldkant på händelsen, lite tur i oturen. ^^
 
Jag var faktiskt ovanligt dålig på att fota den här kvällen, haha, så de flesta bilderna här är Majas. Jag drack inget mer än ett glas vin på hela kvällen, så inga fancy drinkbilder blev det heller, de fick Maja stå för. ;)
 
Men ja, några bilder från kvällen fick vi ihop i alla fall! Älskar dig. ♥
 
 
elin

Grattis till henne!<3

JoJo

så många härliga bilder! :D verkar som en väldigt lyckad kväll. kram <3

Carolina Thoor

Åh vad mysigt. Vilken fin vän du är <3

Sv; härligt att du älskar inlägget! :D

Henrik Olsson

Grattis till henne :)

Tilda Barkselius

Men så kul med överraskningsfest!

NICOLE

Åh vad kul :D och att överraska dessutom :)

J

VAd roligt!! Grattis t henne!!

Matilda Berlin

Men åhh vad kul! Grattis till henne =)

Linda

Åh så kul :D

A M

Ser jättetrevligt ut, grattis till Maja! :)
Kram

Josäfin Andersson

Låter som en mysig kväll ändå :D

Hanna

åh härliga bilder!

Jennifer Queen

Ser ut ha varit en bra kväll :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress