Fortsätter väl lite på mitt födelsedags-tema (håller er verkligen på sträckbänken med balbilderna, haha ;)) och visar vad jag fick i present! ^^ Jag är verkligen så tacksam för allt, även om det var mycket mer än nödvändigt. Tack. ♥
 
Förutom det på bilderna fick jag även pengar, en Thomas Sabo-berlock i form av en klacksko till mitt berlockarmband, assietter till en servis jag har samt ett jättefint handskrivet brev.
 
Två cocktailglas i en samling jag har, te, kaffe smaksatt med choklad, samt två söta glas. 
 Två chokers, ett par örhängen, en parfym från Rituals, ett presentkort på Hunkemöller, två böcker.
Presentbox från The Body Shop med lite diverse olika saker med mangotema. 
Bedset, två badrumshanddukar, svart magtröja från New Yorker. 
Mud mask, hårmask och tre olika body butters, ett par hantlar, choklad, och duschgelé och handkräm. 
 
Celine

Så fina saker du fick!

Louise

Vilka fina presenter :D

Linda

Åh så fina prylar :-D

Netti Starby

Jättefina presenter du har fått! <3 Kramis

J

Så himla fina saker!!

elin

Åh så mycket fint du fick!

Sara

Så många fina presenter!

Amanda

Åh vad fina presenter!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress