IHH, idag är det bara en vecka kvar tills min efterlängtade studentbal! 
Jag är verkligen taggad till tusen! Det ligger så mycket fokus på balen just nu att jag i princip glömt bort att jag fyller år samma dag. Jag kommer vakna upp på baldagen och liksom "Ja, just det... jag fyller ju 19 idag också.", haha! Känns galet att jag blir 19 år, det var ju typ igår jag fyllde 18. Trots att vi till och med ska fira mig på lördagkvällen med några kompisar har jag typ glömt bort det, haha, liksom att själva anledningen till att vi ses är min födelsedag. Kommer nog ta ett tag att sjunka in att jag faktiskt fyllt sen också.
 
Men nu är det fullt fokus på balen!
Tänkte kanske skriva ihop ett litet inlägg med en liten sneak-peak på klänningen och accessoarer samt lite andra grejer inför balen. Vad tycker ni om det? Vore det roligt att läsa och se? Ni får nöja er med sneak-peaks på klänningen dock, riktiga bilder får ni efter balen! ;)
 
Tar du studenten i år? Har ni också studentbal? Om du redan tagit studenten, hade ni bal och hur var den? ♥
 
 Bilder från Pinterest.com, collage gjort av mig.
Jessica Högberg

Ska bli jättekul att få se bilder!

Jennifer Queen

Vad mysigt med bal :D Jag minns min som igår även fast det var 2005 jag var på den :)

Hanna

Balen va as kul men jag skulle ha bett folk att tagit lite mer kort 🙈

Gabriella

Sååå spännande!!

Flisan

Åh kul med studentbal :D
fin inspo :D

elin

Åh så spännande och roligt med bal!<3

Louise

va spännande :D

Netti Starby

Vad kul att det närmar sig och allt som har med student tider är så himla underbart! <3 Kramis

Days by Johanna

Absolut en sneek peak! :)

Ida

Men gud vad kul! Du kommer få det så bra hoppas jag! :D

Celine

Åh så spännande! Min bal är om en månad! Är också jättetaggad!

Matilda Berlin

Åhh vad spännande! Det vill vi verkligen se =))

Linda

Härlig inspo!!

Boel

Spännande :)

Carolina Thoor

Så roligt med bal och födelsedag på samma dag hihi! :D

Sv; tackar! Ja, hon är guld värd min vän 💕

Henrik Olsson

Det kommer garanterat att bli ett väldigt speciellt minne :)

Moa Kandelin

Åh så roligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress