När jag var på klassresa i Rom fick vi som ni kanske förstått fritid om kvällarna. Självklart kan man ju inte lämna Rom utan någonting, haha, även om orken till shopping efter de långa dagarna var knapp, men två par skor lyckades jag fynda!
 
Det var faktiskt ren och skär slump, vi var på jakt efter en restaurang att äta middag på och gick förbi en affär varav jag såg massor av läckra skor och bestämde genast att vi skulle gå tillbaka dit, haha. Hade i bakhuvudet att kolla efter ett par skor till balen och det hittade jag faktiskt! Några av er minns säkert att jag för några månader la upp ett inlägg om ett par skor jag hittat som jag funderade på att ha på balen, men de var egentligen bara i "nödfall" om jag inte hittade några andra. Men de skorna är verkligen också helt underbara och kommer användas flitigt i framtiden! Länk till inlägget med de skorna hittar ni här.
 
Överst ser ni i alla fall mina skor till balen, och under bara ett par lite mer vardagliga/halvfina klackar! ^^
Är jättenöjda med de båda och de passade perfekt! Det enda som måste justeras lite är remmen runt vristen på de övre skorna. Hålen räcker inte riktigt till så de blir sitter lite löst. Men det är lätt fixat! ^^
 
Himla nöjd med dem i alla fall och det bästa var ju att det var rea så fick de båda paren för under 500 kr! Hur bra?! De undre skorna invigde jag faktiskt i helgen när vi firade Maja, och är så taggad på att använda de andra! Tänk att det bara är två dagar kvar till balen och min 19-årsdag, helt sjukt! 
 
Och på tal om balen kommer sneak-peak-inlägget som önskades upp imorgon så stay tuned! ♥
 
Vilka är dina favoriter?
Netti Starby

Åh vilka snygga skor du hittade! <3 Kramis

NillaLi

Riktigt snygga skor, båda två! :D

Celine

Men wow så snygga!

ajlimullersandvik.blogg.se

dina balskor är mina favoriter, men skulle aldrig klara av att gå i dem själv ^^

Josse

Åh så fina!

Louise

Snygga! :)

Carolina Thoor

ÅÅh.. Båda klackarna var ju hur fina som helst. Älskar dem!!

Sv; ja, det får vi hoppas på. Att få lite sol på sig är aldrig fel hihi :D
Ja, det var riktigt trist. Den enda lampan vi verkligen har också :'D komiskt!

Tilda Barkselius

Underbart att fynda två par skor!

Flisan

Snygga :D

elin

Sv: Hoppas verkligen jag med , men åh så snygga skor!<3

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh vilka bra fynd du gjorde! Älskar det övre paret, även om jag själv aldrig skulle klara av att gå ett steg i en så hög och smal klack, haha ;)

Matilda Berlin

Åhh vad fina! Älskar dom första!! =)

Jennifer Queen

Riktigt snygga :D

C:s

Så fina balskor.
Ha en toppen dag i solskenet!

NICOLE

Jättesnygga, båda två! :)

Hanna

Men åååh så snygga skor jag gillar som övre mest :D ja jag hoppas allt med huvudet kommer gå över snart..

Anita

Sjukt fina! :D
Men jag kan inte gå i så höga klackar tyvärr... Haha

Moa Kandelin

Jätte fina!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress