I fredags var en väldigt sorglig dag för mig. Jag fick reda på att en av mina favoritgrupper ska splittras. HISTORY heter (eller borde man kanske skriva "hette"?) dem, och ni som följt min blogg länge vet ju att jag för ungefär ett år sedan var med i deras dance-cover contest till deras låt Queen. De har alltså sett mig dansa. Det är väldigt stort.
 
Men usch, vad jobbigt det var att höra att de skulle splittras. Jag tycker verkligen om dem. ♥ Hade verkligen en sådan intensiv period då jag verkligen var helt star-strucked av dem. Usch och fy. Anledningen sa de i alla fall var att deras ledare snart måste göra militärtjänst och då de andra medlemmarna också börjar närma sig åldern då det är dags bestämde de sig för att splittra gruppen. Förstod jag rätt kommer de alla finnas kvar under skivbolaget och efter sina militärtjänster göra solosaker, men jag tvivlar lite på att det blir av faktiskt.
 
Så himla sorgligt. De är så otroligt duktiga och har alltid förjänat mer uppmärksamhet än de fått. Här går man och väntar på en comeback och så får man istället det här. Jag kommer för alltid stötta dem, oavsett vad som händer dem. ♥
 
Här nedan är mina tre favoritlåtar med dem. Vilken gillar du bäst? 
 
J

Bra låtar!

Emelie Andersson

Åh vad tråkigt :( jag hatar sånt och kan bli hur deppig som helst.

elin

Hoppas du får en toppen bra måndag!<3

Anita

Trist!! :(

Moa Kandelin

Åh vad synd att de ska splittras.

Days by Johanna

Alltid tråkigt när band man gillar skall splittras.

Gabriella

Åh så synd!!

Hanna

Åh men va tråkigt :/

Jeanette

Men vad tråkigt, att dom ska splittras.

LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

Usch va tråkigt! Minns när Anton & Affe skulle lägga ner.. och Block 44. Typ dog. Va så ledsen för musiken betydde så mycket. Tur att gamla låtar finns kvar!

Louise

Va tråkigt :(

Netti Starby

Nej vad tråkigt att dom ska splittras men så himla kul att dom har sett dig dansa! <3 Kramis

Amanda

Vad tråkigt att dom ska splittras!! :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress