Åh, vad jag älskar spontana kompisar! Min vän Vilgot är verkligen en sådan och det blir nästan aldrig som vi planerat när vi gör något utan brukar sluta med riktigt flummiga träffar, haha. Men det är ju det som är så nice! ^^
 
Fredagkväll fick jag ett meddelande med frågan om jag kunde rädda honom från hans sega kväll, och ja, såklart jag kunde! Så då bar det av med hans hund till en sjö där vi tog en promenad och han även tog årets första dopp! Brr, säger jag, haha, men det såg ändå härligt ut! ^^
 
Sen handlade vi lite innan vi åkte hem till honom och grillade! Vi kunde sitta ute vilket var helt underbart, så med en varsin filt när solen gick ned satt vi där. Supermysigt! ♥ 
 
Jag vet inte om ni vet det, men jag hatar skräckfilmer och har aldrig sett en. Eller jo, såg en tecknad skräckfilm för flera år sen, men vet inte riktigt om det räknas för det var så längesedan, haha. Men han tyckte i alla fall att det var dags och satte på The Conjuring 2. Har ni sett den? Kan ju säga att jag blundade 80% av filmen alltså, fy sjutton alltså.
Bättre blev det ju inte av att han glömde säga till när en läskig scen kom för att han glömt den scenen och jag fick typ panik för jag inte hann titta bort och vi båda blev så rädda att vi skrek högt, eller när han lurade mig att något var läskigt och sprang iväg så jag satt ensam kvar och bara skrek åt honom att inte lämna mig ensam. Har nog aldrig sett honom skratta så mycket, haha. Jaja, jag bjuder på den livrädda reaktionen. ;)
 
Rolig och spontan kväll med gott sällskap var det i alla fall, men skräckfilm? Nej, det blir det inte någon mer för mig på ett tag, haha.
 
Se på sjutton, till och med jag lyckades hamna på någon annans bild för en gångs skull. ;)
Lovisa

Så underbart med sådana vänner! Spontant blir alltid bäst :)

Svar: Hej! Länken du angivit till din blogg är tyvärr inte giltig, tror du möjligen kan ha råkat skicka kommentaren innan länken var färdigskriven eller liknande, jag får bara upp att webbsidan inte kan nås och att det inte finns någon adress kopplad till länken. Därför har jag inte kunnat svara på din kommentar eller besöka din blogg. Ville att du skulle veta, så kommentera gärna igen så jag kan kika in din blogg! :) Kram.
Alice None

Moa Kandelin

Åh så mysigt med grillning :)

A M

Gud så mysigt och gott!
sv: Tack finis!
Kram

Carro

Vilken mysig kväll :)

elin

Åh så mysigt med grillning!<3

ISA

haha men gaaaalet att bada! Fast härligt ändå. hehe

Louise

Kul med spontana saker :D behövs!

Gabriella

Åh jag gillar verkligen inte skräckfilmer, hade nog blundat 100% av filmen haha!!

Matilda Berlin

Men åhh vad roligt! Spontanitet är verkligen såå härligt =) Kram

Linda

Men guuuud så gott med grillat!

Jennifer Queen

HAHA skräckfilm is the shit haha :P

Anita

Spontana träffar är ofta dom bästa! :D

LIL' BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

Åh vad det lät mysigt!

Själv älskar jag skräckfilmer! Har inte sett den där, för jag har inte sett första filmen, hah.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress