Glad första maj på er! ♥
Helt galet att det redan är maj, känns helt sjukt, speciellt med tanke på att vädret varit som det varit, men vi får verkligen hoppas på lite riktig vår nu! Endast 19 dagar kvar till studentbalen och endast 19 dagar kvar tills min 19-årsdag... Japp, jag har studentbal och födelsedag samma dag spännande nog. Vilken timing, haha! 
 
Men innan det har jag en hel del med roligheter i maj månad så känner på mig att detta blir en lyckad månad! ^^ Idag blir det i alla fall att åka och titta på Första maj-tåget inne i stan vilket är ett tåg av fräna motorcyklar och bilar. Sen blir det att ta tag i vardagen efter Rom-resan med lite plugg och sen även träning. Hade sådan träningsabstinens i Rom, haha, har inte tränat eller dansat på typ en vecka nu och har saknat det massor! Tur att vi snittade i att gå minst en mil om dagen i Rom, haha. ;)
 
Valborg igår blev som jag trodde hemma med familjen och gäster. Jag fick lite erbjudanden om fest och så, men kände inte att jag orkade. Somnade några timmar på eftermiddagen för att jag var så trött och blev inte mycket piggare under kvällen så jag avstod. Idag har jag dock hämtat mig mer efter resan så det känns skönt! :)
 
Hade ni en fin Valborg? Vad ska ni göra idag? ♥
 
Valborgsmiddagen, mums!
Emilia

Skönt att vara utvilad! :D Jag hade en jättefin valborg <3

Henrik Olsson

Oj, både bal och födelsedag på samma dag :)

elin

Sv: Ja verkligen , hoppas du får en toppen bra dag<3

Carro

Vad roligt med studentbal snart :)

Bella

Låter som att du har en bra månad framför dig!

LIL' BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

Låter som du har mycket bra att se fram emot! Kan inte fatta att det är maj redan! Var ju nyss valborg ju...

Carolina Thoor

Mysigt! Hoppas att du kommer få en underbar maj månad och underbar födelsedag + bal! :D

Sv; ja, det var gulligt utav hans mor att komma över med :D

Elin

Åh det låter mysigt!!

Netti Starby

Vad kul att du fyller år samtidigt som studentbalen! :-D Kramis

Gabriella

Men åh så roligt att det börjar närma sig balen, tiden går ju såå fort!! :D

Tilda Barkselius

Härligt att du har så mycket kul att se fram emot i maj!

JoJo

maten ser riktigt god ut! :) vi har också haft fantastiskt väder idag <3 kram fina du! <3

Jennifer Queen

Vad gott det såg ut :D

Linda

Åh så mys!!

ajlimullersandvik.blogg.se

att promenera en mil om dagen skulle jag tycka vara att träna ;))

Hanna

Du har mycket att se fram emot :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress