Halloj!
Får bli ett litet stressigt inlägg nu, men ogillar verkligen att lämna bloggen tom för en dag, haha!
Tidigt imorse gick jag upp och tränade för sedan bar det av till moster och morbror samt mormor och morfar. Vi firade mormor som fyllt år samt hämtade lite stolar och bänkar som ska användas vid systers konfirmation samt min student. Grattis i efterskott, mormor! ♥
 
Sedan kom vi hem, vilket var för bara en timme sedan, och om bara några minuter måste jag springa till bussen. Maja fyller nämligen 18 år idag så vi är ett gäng som ska ut och fira henne! Grattis mina fina vän, älskar dig till tusen. ♥ Ska bli jättekul, men som vanligt fastnade jag i kläd- och skokaoset och är inte alls säker på om jag bestämt mig än, haha! Tar med en extra tröja att byta med hos Maja så får vi väl se vad det slutar med, haha. Någon mer som känner igen sig? ;)
 
Vad ska ni hitta på för kul ikväll? Finalen av Eurovision är ju! Synd att missa, men får väl kolla på reprisen. ^^
 
Ha en fin lördag, kram! ♥
ajlimullersandvik.blogg.se

Här ska vi absolut se ESC :D Det ska bli trevligt tycker jag :)

A M

Men vad roligt med firande! Jag ska också fira, ska på resturang och äta trerätters! ;)
sv: de blev riktigt goda, åh så bra!
Kram

JoJo

det låter som att du har en bra lördag! hoppas att du får en trevlig kväll tillsammans med tjejerna :) kramis. <3

NICOLE

Åh låter kul :D

Emelie Andersson

Så trevligt med lite firande :)

Gabriella

Åh så mysigt att fira mormor!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress