I lördags kom äntligen Linn hem till mig! Helt sjukt att det var ett år och två månader sedan vi sågs sist! Usch, alldeles för lång tid! Det blev i alla fall ett väldigt kärt återseende. ♥
 
Efter en trevlig fika med hennes föräldrar som jag träffade för första gången tog vi bilen och bara sightseeade lite i staden samt kikade förbi en kompis till mig. Sedan middag hemma innan vi drog ut på kvällen! Hon fyllde ju 18 i april så självklart skulle det firas när hon faktiskt var i storstaden. ;)
Vi invigde Trädgår'n, stadens populäraste sommarställe där vi tog en varsin mojito, varav jag nästan bara drack halva min och det blev enda alkholen för mig den kvällen, förutom lite provsmakning av Linns desto fler drinkar, haha. Så verkligen ingen fylla eller bakissöndag för mig! 
Runt klockan tolv drog vi till Puls och dansade järnet! Där träffade vi även lite nya människor som vi hängde med och det var kul! ^^ Halv fyra med hjälp av fina Vilgot var vi hemskjutsade och hemma. Då åt vi lite nutellamackor  och innan vi somnade runt fem hann vi konstatera att det var ljust ute, haha. Hoppsan... 
 
På söndagen blev det en lång sovmorgon och härlig frukost innan hon blev hämtad. Blev nästan exakt 24 timmar tillsammans och usch, det kändes alldeles för kort. Saknar henne redan. ♥
 
Bästa dygnet på länge med bästa människan. ♥
 
Josse

Ser ut som en grym helg!

Carolina Thoor

Men åh vad mysigt att träffa en kär gammal vän!! :)

Sv; ja, det är skönt! Tack ska du ha :D det hade vi!!

Netti Starby

Vad mysigt att ni äntligen träffades och så roligt ni har haft det! <3 Kramis

NICOLE

Åh va lång tid.. hoppas det inte går lika lång tid tills ni ses nästa gång :D

Carro

Åh så mysigt! :)

Flisan

sv: ja det var segt hehe ;P

härliga bilder :D

Anita

Härligt :D

Gabriella

Men åh såå mysigt!!

Tilda Barkselius

härligt att ni hade ett så bra dygn!

elin

Sv: Ja verkligen! Hihi, fina bilder!<3

Days by Johanna

åh lät som ni hade det kanon!

Jeanette

Men åh vad roligt att få träffa varandra igen! :) Gått igenom samma sak, där jag inte träffade mina vänner på över ett år, känslan när man väl får träffas är oslagbar!

Amanda

Åh vad roligt! 😍

Amanda

Låter som du haft det bra!:D

J

Låter inte helt fel!!

Linda

Åh så mysigt!!

Matilda Berlin

Men alltså åhh vad underbart det lät!! Kram <3

Jennifer Queen

Ser ut som att ni haft det hur bra som helst :D

Hanna

Ja jag tyckte också den var en bra idé roligt för alla har olika många bokstäver :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Omnomnom, nutellamackor! GIVE ME!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress