Nu är det måndag och denna fyra dagars ledighet är slut! Efter förra veckans ståhej var det verkligen välbehövligt, men jag har ändå haft lite saker på gång. ^^
 
Fredagkvällen bjöd på lite grillkväll med några saknade kompisar. Underbart väder med god mat, gott sällskap och kubbspelade fick det bli. ♥
 
Lördagkvällen spenderades med fina Molly då vi tog oss en liten tjejkväll i stan. Ett glas rosé fick det bli och sedan en varsin glass i kvällssolen med en promenad runt strömmen. Vi fick även syn på en liten del av gatuteaters-festivalen vilket ni ser på första bilden, haha. Verkligen en underbar kväll. ♥
 
 Och sen igår då såklart så firades mors dag med hela familjen på en restaurang vid vattnet. Det blev oxfilé till varmrätt och en underbar hasselnötsefterrätt på marängbotten. ♥
 
Vad har du gjort under långhelgen? 
Jessica Högberg

Gick ingen nöd på dej, haha.
jobbade torsdag lördag och söndag men FREDAG var jag ledig och grillade lite med 2 fina väninnor

Norahsmamma

Vilken härlig helg du har haft:)))

JoJo

så härligt du ser ut att ha haft det! :) jag har också varit ledig i 4 dagar vilket har varit helt underbart! kram! <3

A M

Gud så härliga bilder! Spana in mina bilder från helgen också! Då kan du se vad jag har gjort ;)
sv: Det är det roligaste ju:D
Kram

Emma Grann Fotografi

Älskar vädret just nu!!

Netti Starby

Vad mysigt du har haft det och härliga bilder! :-D Kramis

Matilda Berlin

Men guu vilken mysig helg!! Hoppas du får en riktig toppenvecka!! Kram <3

Ida

Åh de ser så härligt ut :D
Jag har inte haft långhelg eftersom jag jobbat men i onsdags var jag i Slottsskogen i Gbg och grilla med några. Supermysigt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress