Chokladbollens dag idag, en dag jag som chokladälskare i alla fall tycker borde uppmärksammas! Har en pluggfika inbokad med Amanda i eftermiddag så ska nog se till att köpa mig en chokladboll då, eller hoppas på att syster bakar några tills jag kommer hem. ;) Gillar ni chokladbollar? Ska du äta någon idag? 
 
Annars då? Har egentligen bara en lektion idag, men eftersom jag har dans vid 15.00 och har lite plugg som måste göras stannar jag kvar i skolan och stan. Fick även en tid hos skolsköterskan så var tvungen att vara kvar. Har sedan i måndags haft jätteont under svanskotan, liksom extremt ont. Har inte kunnat sitta eller ligga ordentligt, och det går verkligen i slowmotion när jag ska ta mig ned på en stol eller i soffan och sängen. Idag känns det dock bättre, men är ändå osäker på hur jag bör göra med ridningen ikväll. Just rumpa och rygg är ju väldigt utsatt i ridning, och Micla är ju otroligt studsig att sitta på. Jag får se hur det känns framåt kvällen helt enkelt. Skolsköterskan rekommenderade Voltaren så ska köra på det i alla fall så får vi se.
 
Dansträning idag som sagt och nu är det inte många veckor kvar till tävlingen! Jag dansade igår med, då med min egna grupp, och som tur var kände jag inte av svanskotan särskilt mycket då så hoppas att det ska funka med dansen idag igen. Får helt enkelt lyssna på min kropp och bryta om det gör för ont. 
 
Bilder från Pinterest.com, collage gjort av mig.
Jeanette

Jag hade ingen aning om att chokladbollensdag ens fanns haha får komma ihåg det nästa år :)

Corina

Hoppas värken försvinner snabbt. Jobbigt när man inte kan göra det man tycker om. Kan inte heller rida just nu då jag har feber. Vilken bra inspo i detta inlägg. Älskar chockladbollar men visste inte att det var den dagen idag.

Gabriella

Åh vilket underbart collage, den med jordgubbarna såg såå god ut!!

ajlimullersandvik.blogg.se

jag är förtjust i chokladbollar, men äter det mycket sällan tyvärr!

NICOLE

Håller med dig, det är helt klart en dag värd att firas ;) Det blev kaffe OCH chokladboll (såklart) på Espresso house tidigare idag :D

elin

Mums så gott det där såg ut!<3

Madelen Lönnell Mortensen

Åh chokladbullar måste ju vara med de bästa som finns! Hur gott som hälst;-)

Svar: Hej! Du har tyvärr glömt att skriva din bloggadress så kan tyvärr inte kolla in din blogg! Kommentera gärna igen och lämna adressen. :)
Alice None

Netti Starby

Jag missade totalt att det var chokladbollens dag! :-D Kramis

Linda

Gud så gott!!

My

Så himla gott :D Lät inte alls bra där med ryggen :( Krya på dig!!

Anna

Det missade jag, får göra dom idag istället :D

A M

Smäääääälter av de där bilderna! Mums! Fy.. Svanskotan är inge vidare att ha ont i. Hade ont i ett helt år och fick röntga både vanlig och magnetröntgen + massa prover och behandlingar etc... Inget kul! Ta det försiktigt, jag fick sitta på en sittring haha :')
sv: Ja den är verkligen god, testa! :D
Kram, trevlig helg! <3

Carolina Thoor

En dag försent, men igår kände jag bara att jag hade ett konstigt sug efter chokladbollar och sa att jag ska allt ta och göra till kvällen idag. Haha, vilken tajming, tror att min kropp & sinne var halvt medveten om dagen hihi ;)

Sv; ja, men visst! Haha, äsch då har du gissat fel blir jag inte besviken på dig :* ;)
Hihi får se om du har gissat rätt! :D

Henrik Olsson

Tusan! Jag missade chokladbollens dag!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress